SLO  |  ENG
Sledite nam na Facebooku

PRIREDITVE V NARAVNIH PARKIH

Izhlapevanje

17. oktober 2025 ob 18.00
Galerija Caserma

Vljudno vas vabimo na odprtje slikarske razstave slikarke Fulvie Zudič „IZHLAPEVANJE“ v galeriji Caserma v Krajinskem parku Sečoveljske soline
v petek, 17. oktobra 2025 ob 18.00. Dogodek bo z zvočnimi utrinki obogatil Andrej Antonič.

Razstava bo na ogled do 18. januarja 2026. Urnik: https://www.soline.si/.../krajinski-park-secoveljske...

- FULVIA ZUDIČ rojena leta 1961 v Kopru (Slovenija), je po zaključeni šoli za uporabne umetnosti v Ljubljani študirala na Akademiji lepih umetnosti v Benetkah, kjer je diplomirala leta 1987. Nekaj let je poučevala likovno vzgojo na šolah na območju Kopra. Od leta 1996 je kulturna koordinatorka Samoupravne skupnosti italijanske narodnosti Piran.
Svojo prvo samostojno razstavo je imela leta 1987, od takrat pa je sodelovala na številnih samostojnih in skupinskih razstavah, predvsem v Sloveniji, Italiji, na Hrvaškem, v Franciji, na Portugalskem itd. Uveljavila se je kot slikarka, odlična ilustratorka, kostumografinja, scenografinja in keramičarka, kar potrjujejo številne domače in mednarodne nagrade v Sloveniji in tujini (večkrat nagrajena na mednarodnem slikarskem Ex-temporu Piran ter na natečaju za umetnost in kulturo Istria Nobilissima itd.).
Prejela je nagrado Alojza Kocjančiča za dosežke na področju raziskovanja, ohranjanja in predstavljanja istrske kulturne identitete. Leta 2018 ji je Občina Piran podelila priznanje Giuseppe Tartini.
Živi in ustvarja v Piranu in v Sečovljah.

- ANDREJ ANTONIČ, raziskovalec, zvočni in video umetnik, rojen v Kopru 15.06.1996, je odraščal v dvojezičnem območju slovenskega primorja, kraj, ki je zapečaten z zgodovinsko in kulturno kompleksnostjo. Kraj spremenljivih mej in presečišče raznih kultur. Njegova umetniška dejavnost združuje abstrakcijo in materialnost v
netopen dialog.
Pri študiju in izkušnjah na področju uprizoritvenih umetnosti je razvil zanimanje za tehnična stališča in reševanje težav, ki nastajajo med zasnovo, produkcijo in uprizoritvijo določenega dela.
V vlogi igralca ter zvočnega in video umetnika se je seznanil s sredstvi za obdelavo zvoka, video montažo in projekcijskimi preslikavami. Med raziskovalnim magisterijem na Univerzi v
Utrechtu se je posvetil področju interakcije človeka-stroja za umetniško izvajanje, objektnega usmerjenega programiranje, ter interdisciplinarnemu raziskovanju metodologije, teorije in prakse
pri obravnavanju in razmišljanju o odnosih med človekom, tehnologijo in uprizoritveno umetnostjo.
Interakcija med instrumentom in uporabnikom poteka na večdimenzijski ravni, ker tehnologija deluje na nas in z nami. Tehnologija ne predstavlja nedelavnega in nevtralnega predmeta
podrejenega človekovemu nadzoru. Tehnološka sredstva aktivno spreminjajo naše razumevanje sveta, oblikujejo doživljanje telesnosti in izražanja. Zato Andrej verjame v raziskavo in umetniško prakso, ki sta usmerjeni izpodbijanju konceptualnih in materialnih struktur, ki izhajajo iz srečanja človeških teles in tehnologijo. Umetniško izobraževanje in praksa predstavljata interdisciplinarno fleksibilnost za uresničitev tehnoloških sistemov in zavednih senzibilnosti, kjer se prepletajo tehnologija, razmišljanje in telesnost.

na vrh strani